Johanna Löfgren

Ibland är man bra dum

Publicerad 2012-03-19 06:52:49 i Allmänt

Ibland kan jag bli så himla arg på mig själv!
Varför i hela världen ska en annan människa styra hur JAG mår. Styra om jag ska vara lycklig eller inte. Det är ju helt fel.
Att det ska vara så svårt att styra sin egen lycka. Självklart så är det ju jag själv som låtit det gå så långt och det är ju väldigt dumt, men det är lättare sagt är gjort, precis som med allt annat.

Idag är helt ärligt ingen bra dag faktiskt. Känner mig riktigt nere och har ingen energi att ge till andra människor. Jag har blivit så sliten av att vara jetlagd...
Skulle vilja lägga mig under täcket och stanna där hela dagen..
Det här borde bara en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela