Johanna Löfgren

Utmed vägen

Publicerad 2011-03-17 01:18:36 i Allmänt

I Darwin hyrde vi bil i två dagar och var ute och åkte omkring.
VI stannade till vid ett ställe som inte såg mkt ut för världen men vi tänkte att iv ger det en chans.
Det visade sig vara ett galleri med konst från aberginerna. De hade alla salgs olika djur där.
En bebis krokodil, en stooor orm som hette Cuttle och en liten bebis orm. De hade även tre papegojor, en hundvalp, en gris och nagra struttsar. De var valdigt kul att vara dar och fa halla i alla djur. De var hennes husdjur.
Det här är Terry! han kunde man prata med och om han inte var nöjd så nöp han till.
Lillgrisen. Ganska fet men älskade att bli kliad på magen. Då la han sig ner och grymta
Här har vi Cuttle. Alltså den ormen var sa äcklig så jag sa att jag kan hålla i den i svansen så håller du huvudet..
Men jag fick panik och skrek hahaha....
Här har vi bebisen. Han krampa runt fingrarna. jag lyckades hålla honom i en halv sekund medans det togs ett kort sen ville jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela