Johanna Löfgren

Min födelsedag at Wilsons Prom

Publicerad 2011-03-23 00:55:32 i Allmänt

Jag hade verkligen ingen aning om vart de var vi skulle åka eller hur det såg ut.
När jag kom fram hade fick jag lite av en chock... Vilket häftigt ställe!!
Jag Em och Adam åkte ner på fre morgonen för att sätta upp tält och kolla in stället.. De andra kom senare på kvällen.
Den här stranden var så fin. Sanden var kritvit och vi var tvugna att gå i ca en timme för att komma dit. Vi hade bara flip flops..
Australiens nationalfågel! Kommer inte ihåg namnet nu..
Här har vi några av tälten.. Första natten var det svinkallt och andra höll vi på att blåsa bort!
Den här lilla sötnosen satt inne på toaletterna!! Possum.
Solnedgång.
Senare på kvällen kommer den här krabaten fram! En Wombat! Dom är så himla söta!
Ja, en himla massa djur såg jag. En papegoja som jag skulle säga..
Andra dagen tog vi en promenad.. Vi vandra uppe i bergen! vilken utsikt det var. Stranden där nere är där vi bodde..
Senare på dagen fortsatte vi vandra genom bergen till en annan  strand. Vilket landskap!
Där uppe var vi tidigare! En bit att gå!
Glädjeskutt!
Ibland var det svårare terräng!
Äntligen framme!
Det blev ett dopp i havet
Tack så mycket för en underbar helg!! Har haft det så himla bra!!

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-03-23 09:46:32

Vilka underbara bilder, va härligt det ser ut.....

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-03-23 09:47:35

Du Johanna, var är dom varma källorna som ni skulle bada i????

;o) ha ha ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela