Johanna Löfgren

En sista natt

Publicerad 2011-03-10 05:05:00 i Allmänt

'

Jag är nu själv i Darwin. Är inne i "city" och snor internet. Jag sa hej då till Maria i morse. Hon åkte vi 05. Jag bor med två franska tjejer som är helt okej. Inte för att vi är så mkt på rummet men det är skönt att det funkar. Mina planer idag är att inte göra ett skit. Jag ska sitta här sålänge databatteriet håller och sen ska jag ner till Hostelet igen. Jag kommer bara äta nudlar idag för att hålla mig mätt. Orkar inte göra någon mat, plus att köket är inte det bästa och väldigt trångt så man får stå och vänta om man vill laga mat. Ska bli så himla skönt att komma tillbaks till Melbourne. Saknar den staden. Här känner man sig helt lost och det är inte allt för bra och trevligt folk. Ska bli himla kul att komma tillbaks till Em och Nick. Känns som om jag inte träffat dom på jättelänge!! Konstigt det kommer kännas när jag åker hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela