Johanna Löfgren

Duschat!!

Publicerad 2011-03-09 03:01:23 i Allmänt

Tack gode Gud va skönt det var med en dusch! Jag har inte varit i närheten av en dusch på flera dagar och ar jämnt mig jäkligt äcklig. Smutsigt hår, luktade säkert svett och skitiga kläder! Vi har sovit i bilen och det var okej att sova i den, bekvämt och ja, lagom mycket plats för två pers. MEN värmen!!! Herregud, sov för fasen aldrig i en bil i tropiskt klimat.. Man låg där i bilen och forsökte sova medans det bara rann från kroppen... Jag har sovit i bilar förut men inte i denna värmen.. Det är ju så grymt fuktigt här uppe!! Plus att det regnade.. Haha vilket äventyr.. När vi kom tillbaka till Darwin igår så bestämde vi oss för att ta ett annat hostel än de vi bott tidigare på. Det var en jävligt dålig ide!! Både de vi sovit på innan har varit så himla bra och städat o bra folk. Nu kommer vi till ett ställe med otvättade lakan och döda spindlar i sängen. Synd men ajja det är bara att ta fram mitt bästa travel sheet som ja fick i julklapp och blåsa upp flygbladen så kan jag sova:) jag tänker inte sova i nån annans skit. Nu när vi gick därifrån så kom en till tjej dit och det visade sig att det var hon vi delat rum med tidigare. Skönt! Blir nog bra de två dagar jag har kvar här själv. Ska bara ligga på rummet och kolla film och försöka sova igen det jag inte sovit i veckan. Hoppas ni har det bra där hemma. Jag saknar min mellan storebror och emma nu och bästa Melbourne. Ska bli skönt att komma hem i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela