Johanna Löfgren

Min dag.

Publicerad 2011-01-20 14:05:15 i Allmänt

Igår så var jag med Pappa hela dagen. Vi kollade på film mitt på dagen sådär och bara va. Åt jättegod wok!!! Pappa är så himla bra på att laga mat alltså!! Vi gick en lång prommis med hundarna och mös. Mysigt!

Senare på kvällen så åkte jag hem till mamma för att äta där(jag bara äter och äter!) Åt supergod middag med syskonen och mamma.
Mamma hade med sig brownies som hon tjatat så dant om, dom var faktikst väldigt goda dock..

Jag Maya och mamma gick och la oss och läste, somna där. jättemysigt att sova med min mamma!!

Tillslut så gick jag och Maya o la oss i hennes rum. Hon ville självklart sova med mig på golvet. Vi låg och tränges hela natten:) Lillfisen!




Vi pack hela kvällen och Maya fick vara den som vägde:)


Maya gav mig några gosedjur att välja mellan..
Tiger eller Leif!! Blir nog Leif som hänger med i väskan!!



Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-01-20 15:07:59

Ser du hur längtansfullt Tiger tittar in i kameran och ser sin chans att få följa med till Australien försvinna.....:o)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-01-20 20:47:21

Nu fick ju ingen följa med!!! Lilla Leffa!! :(

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-01-21 08:10:50

LEFFAN ÄR JU KVAR HEMMA!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela