Johanna Löfgren

Heeeeeeello

Publicerad 2011-01-27 03:46:19 i Allmänt

Jag ska borja med att ursakta mig lite..
Jag har inte haft tillgang till internet sa mycket den har veckan. Har hittat pa mycket saker och har inte tagit med datan dar det har funnits internet.
Nu nar Per och Carina har akt med sa kan jag ta mig tiden att faktikst sitta ner och Fixa lite med bilder for ooooj vad jag har tagit bilder! Massa!
Jag funderar faktikst starkt pa att kopa en Ipad sa att jag kan ta med den lite mer. Lattare an en laptop..
Nar jag lagger upp alla bilder sa ska jag beratta lite mer vad jag har gjort den senaste tiden och vad som kommer handa.
Hoppas allt ar bra hemma i sverige! Lite kallare an har iallafall!
Puss och Kram fran Down under

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-01-27 08:36:56

Bilder, bilder, bilder

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-01-28 14:13:54

Jag lovar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela