Johanna Löfgren

Finally

Publicerad 2011-01-20 21:10:47 i Allmänt

Nu är jag i storstaden sthlm..

Åkte tåg till kussarna och nu sitter jag i sängen hos Hanna med Emma i ena hörnet, sjungandes på listen.. Eller mimar gör hon nog mer. Hon ska egentligen plugga EU men nej nej.
Hanna sitter vid skrivbordet och pluggar matte. Ja vad gör ja då? Jag ska måla mina naglar och bli fin tills imorgon tänkte jag..Eller snarare brist på nått o göra...

Fy vad jag hatar att säga hej då. Ush va det var jobbigt att säga hej då till mamma och pappa. Tjöt som en GRIS!! Kommer inte att se dom på flera månader och det kommer bli svårt att prata på telefon eftersom att det är så JÄVLA dyrt att prata.

Jag tror att det blir så att jag kommer vara vaken hela natten.. Jag och Emma ska kolla på film sen, tänkte ta The social network.
Mitt flyg går 7. 10 imorgon bitti. Jag kommer att få skjuts till t centralen imorgon sen tar jag arlanda express ut. Jag landar 21. 45 på LÖRDAG!! Jag kommer resa i två dygn!!

Kommentarer

Postat av: Johanna Forsell

Publicerad 2011-01-20 21:34:28

Nej det kommer inte bli dyrt för du kan ringa hem med viber. Du kommer ha det super bra. Vi får bestämma en tid så vi kan ringa varandra när du är framme. Har inte haft tillgång till något bra Wi-Fi idag. Ha det bäst sötnos! Du kommer ha det såååå underbart!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela