Johanna Löfgren

Min plan

Publicerad 2011-02-12 02:09:09 i Allmänt

Först Vill jag börja med att säga tack till Alice som fixat bloggen!! Tack, det blev perfekt!!


Just nu ser det ut så här
- Åka till Sydney i slutet av mån vara borta i två veckor.
- Kommer tillbaks till Melbourne och firar Nicklas och Emmas förlovning.
- Veckan efter fyller jag år. Då blir det kanske camping.
- Veckan därpå är det Formel 1 veckan.
- Drar till Perth och Margaret River.
- Förhoppningsvis drar jag till Bali och surfar och reser runt i två veckor. Bara det finns platser kvar! Hoppas hoppas!!
- Kommer hem den 7 maj från Bali. Då är det bara 23 dagar kvar i Australien före jag åker hem.. Det går snabbt det här...

Kommentarer

Postat av: Jonna segerberg

Publicerad 2011-02-12 17:11:37

Gud så mysigt du verkar ha det, och super fin header har du också! Du ska veta att vi håller koll på dig här hemma! Puss och kram! ♥

Postat av: JOHANNA

Publicerad 2011-02-13 06:55:49

Hej Jonna!



jag har det verkligen jättebra! Kunde inte haft det bättre!

Kul att ni följer mig:) Hoppas allt är bra hemma!!



Puss och Kram!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela