Johanna Löfgren

Hem ljuva hem?

Publicerad 2011-02-02 06:31:11 i Allmänt

Nu blur det tyvarr ing a bilder. Jag ar inne pa en apple store nere I stan. Jag har forsokt att fa tag pa Internet hela dagen idag men det har varit omojligt... Sa nu sitter jag har och har nyss kollat sa det har en iPad till mig den har veckan! :) Den har veckan har varit ratt sa lung. Into gjort sa jattemycket. Varitpa fest med Fran. Varit ute och lunchat med storebror och tagit mig an Stan lite. Hitter faktikst ratt sa bra nu. Imorgon ska jag och Fran ut pa middag med nagra av hennes killkompisar. Det ska bli trevligt. Pa fredag ska jag va med och filma tramsessions. Www.tramsessions.com Sa fort jag far tag pa internet oven sa ska jag lagger pup mer bilder och skeins lite mer ingaende:) Jo just det, det dar med hem ljuva hem? Jag vet into for jag har borjat trivas ratt bra har. Ni som kanner mig vet ju att jag kan vara ratt tontig o langta hem efter min Kara family ibland men tyvarr.. Sjalvklart saknar jag er men inte pa det dar jobbiga sattet:) Ha det sa bra, jag ska barja rora mig hem o lag a mat idag.. Min tur! Puss o kram Fran VARMA aussie

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-03 08:51:37

Hej älskling!



Var du full när du skrev inlägget eller var det hettan ;o)

kram

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-03 08:54:49

Skönt darling att du klarar dig utan oss. Det var ju det vi sa hela tiden, du kommer att få det skitbra och förr eller senare är du ju hemma hos oss igen, eller hur???

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela