Johanna Löfgren

Hej!!

Publicerad 2011-02-07 11:04:23 i Allmänt

Jag har fortfarande problem med internet... Verkar inte som om min dator riktigt vill sammarbeta bara. Allt ar jattebra har och har lever verkligen livet. Jag ar nojd med mitt ar so far. Har borjar planera upp lite hur det kan se ut n u de narmsta manaderna iallafall. Ska ta mig till Sydney och bo hos nagra svenskar som jag nyss traffat. De var har i Melbourne och halsade pa och sa sa vi de att de vore ju jattekul att kunna resa lite ihop och att det vore kul att se sydney med! Just ar jag hos Nick och Emma. Vi har atit sushi och Kollar solsidan. haha jag alskar det!! Desserten ar i ugnen och de ar ivag och hamtar en madrass. Hoppas ni har det bra darhemma! Jag har det kanon!! Hej!! Jag skaaaa ladda mer bilder safort jag hittar internet som MIN data vill komma in pa....

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-09 08:33:46

Snygg header! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela