Johanna Löfgren

Hej hej

Publicerad 2011-02-22 07:13:31 i Allmänt

Oj oj oj... Jag är nere på Great ocean road med von. Vi är hos hennes föräldrar. Wow vilket häftigt hus och så himla häftigt landskap! De bor jättenära stranden. De har två collies som vi har varit med på stranden. Här nere surfar alla, jag älskar det! Von har jobbat på ett ställe som säljer surfsaker så imorgon ska vi dit o handla till min Bali resa!! Vi åkte en sväng och såg helt sjukt många kängrus !! Helt sjukt va stora dom!! Von kör omkring mig och visar mig allt hon kan. Jag tjatar ju så mkt om hästar så imorgon ska vi rida!! Alltså jag lever drömliv här.. Ikväll ska vi träffa en kompis till von. Vi ska äta mexikanskt på stranden. Idag körde jag bil med. Von tyckte det var dags så jag körde lite. Jag var på vindrutetorkaren hela tiden när jag skulle blinka... Hhaha. När jag kör tänker jag left left left.. Nu ska jag vidare! See you

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-22 15:11:12

oj har glömt motormännen......

Postat av: Johanna Forsell

Publicerad 2011-02-23 19:07:17

Hej sötnos! Blev inspirerad att byta headbild till min blogg med.. Kul att du trivs så bra och har så kul!! Saknar dej gumms!

Postat av: Nicolina

Publicerad 2011-02-24 19:58:14

Saknar dig vännen. Jag har sååå otroligt dåligt samvete för att jag inte hann ner för att säga hejdå innan du åkte. Jag mår dåligt över det varje dag. När du satt på planet grät jag. Åh, underbara du.



Roligt att du har det bra där nere, det är du värd! Njut av värmen lite för mig också, här sitter jag i -20 och den enda födelsedagspresent jag fått är influensan, härliga tider!



Älskar dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela