Johanna Löfgren

G'day mates!!

Publicerad 2011-02-14 05:00:20 i Allmänt

För det första måste jag säga att jag är väldigt glad över att det är så många som är med och läser fast jag inte uppdaterar så flitigt som jag egentligen skulle vilja göra. Över 100 personer om dagen är inte illa för en sån liten som jag:) Just nu sitter jag på donken. Jag använder bara internet här.. Idag så vaknade jag ända rätt tidigt. Runt åtta. Jag satt på en film o åt lite frukost. Bestämde mig för att gå Runt lite i stan. Något som har varit svårt att hitta är maxfactor och jag måste ju ha min foundation därifrån. Den har jag använt i snart 5 år. Ni som känner mig vet ju att jag måste ha något på huden så det har varit jobbigt att ha nått på. Men iallafall så gick jag till sydney road och in på K- mart, det fanns där men var självklart slut. Jag var väldigt trevlig o frågade personalen om de vet när det kommer in igen i där gjorde jag nog ett misstag. Hon var så jävla tjurig! Har aldrig träffat någon som är mer trött på sitt jobb än hon. Haha.. Ja så nu sitter jag här o surfar lite på iphonen. Ska snart gå vidare o kolla efter surfshorts till Bali:) Ha det så bra hemma i Sverige!! Och happy valentines day !!

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-14 09:10:42

Hello darling!

Här skiner solen och vi har en riktigt, riktigt kall vinter igen. Det gnistrade i träden och knarrade om skorna i dag när jag gick till jobbet. Skit, vi som hade känslan av att våren var på väg.

kram

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-14 10:43:10

Så himla häftigt med surfningen......

Finns det i Maya strl så köp till henne??

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-16 16:15:46

Har du bokat biljetter till Bali?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela