Johanna Löfgren

Förlåt

Publicerad 2011-02-17 13:40:33 i Allmänt

Känner mig lite dålig. Jag har bara kunnat blogga på min mobil. Inläggen blir inte superbra direkt. Huvudsaken är ju att ni får veta lite vad som händer iallafall:) Idag flyttade jag ut från Fran, tjejen jag bott med en månad. Jag städade hela dagen och tvättade. Hann med att sola lite med! Fran hämtade mig vid halv sex, vi skulle klippa oss. Jag ska ta en bild på min nya frilla, för det är verkligen en ny frisyr! Jag har klippt lugg och har väldigt kort page... Fran sa att det är Melbourne stilen.. Haha Just nu ligger jag i sängen hos Nicklas och emma. Jag har skypat med bebisen och bästa. Känns bra att kunna prata med dem ofta. Saknar er där hemma men jag måste säga att jag har det så förbaskat bra här!! Jag ska bo här i en vecka tills jag åker till Sydney och sen vidare till Darwin. Idag fick jag även svar från Bali, det är bara så himla perfekt!! Jag vet inte men allt verkar så himla bra! Kolla in sidan!( Go girls- enjoy the paddle)på fejjan. Så nu ska jag bli en surftjej! Innebär att jag måste införskaffa mig nya kläder igen.... Haha, idag när jag packade så fick jag ärligt inte plats med alla saker.. Ska kolla om nicklas kan ta med lite hem till Sverige nu när de åker i april.. Nu ska jag fösöka sova. Varmt o kladdigt inatt. xx

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-17 14:03:14

ohh va spännande med håret.....kanske ngt för Maya att ta efter.... :o)Vad tyckte Maya, hon måste ju ha sett dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela