Johanna Löfgren

Ändrade planer!!

Publicerad 2011-02-13 06:52:38 i Allmänt

haha ja, här går det snabbt!
Idag fick jag ett samtal från Maria från Sydney som undrade om jag ville följa med henne till Darwin.
Det ligger så långt upp du kan komma i Australien. Det lät ju perfekt så jag bokade flyg nyss!!
Jag är så himla glad! Vilken grej!
Darwin är en liten stad med mycket krokodiler, fina nationalparker med vattenfall som man kan bada vid (inga krokodiler). Än sålänge är det bra Emma som berättat lite. Jag hade ingen aning om vad det var eller vart det låg först utan jag bara haka på och boka!
Jag åker från Melbourne till Sydney den 25/2 och åker från Sydney till Darwin den 1/3
Stannar där i ca 2 veckor!
Idag fick jag även besked från Bali. Det finns några platser kvar:)!!! Det är ju superbra! Kommer haka på det med. Sitter och kollar lite biljetter nu.
Helgen som varit har varit hur bra som helst! jag hängde med Em och Nick i fredags.
Lördagen åkte vi till Donna och Paul som nyss fått barn och åt lunch och myste med Lilla Dustan. Jag myste även med Molly:) favvo vovve! jag ska ut med henne imorgon och gå lite. Det blir nog hon och jag den har veckan!!
Senare åkte vi till Sha och Stan för pizza och film, jag somna...
Söndag idag. Åkte till ett mysigt fik och åt frukost med Sha och stan och sen hem..
SKITBRA HELG:)
tyvärr måste jag göra er besvikna än en gång med 0 bilder... Sorry.

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-02-13 10:11:37

Va fint det blev nu Johanna, jag trodde att det var du som gjort.....:o)

kram

Postat av: Åsa Nylund

Publicerad 2011-02-22 18:56:02

Vad kul dina poster verkar vara! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :p Ha en bra helg :)

Postat av: Kimeira

Publicerad 2011-06-16 11:45:11

Hello, This site is a brilliant idea!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela