Johanna Löfgren

Partaaaaay

Publicerad 2011-04-07 04:19:48 i Allmänt

Det var nar vi precis hade bestallt in vara cosmos och skalade for en Singelkvall ute vi bestamde att vi skulle ragga upp killar. Nico sa da att jag ska bara ga ut och roka forst sen kan vi borja.

Jag och Sofia satt kvar inne och vantade. Efter 10 min kommer hon tillbaks med en kille och sager att japp da var det klart. Vi ska med till deras bas och dricka champagne med dem.
Det var ju ratt enkelt! VI hange med dem i nagra timmar med gratis dricka innan vi bestamde oss for att dra vidare och dansa.




Efter tre flaskor och nagra drinkar kan man lagga ner killjakten...


VANTA!! INNAN FOTOT TAS!!


Okej sa..



SKAL!


Hade en kul ute kvall som skutade pa MC saklart..

Vi gick dit for att bara ta en varsin cheese och nar vi val hade atit upp dom bestamde vi oss for att bestlla menyer.. Sofia fick inte sin Cheeseburgare sa hon bad om att fa den och da kom jag pa den fantastiska ide'n att jag har ju inte heller fatt nan och nico fick inga pommes. Tillslut hade vi fatt sa mycket att vi satt dar med dubbelt upp gratis:) haha vi var ratt fulla(av mat nar vi rulla hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela