Johanna Löfgren

Margaret River!

Publicerad 2011-04-07 04:45:02 i Allmänt

Nu ar jag antligen framme!

Jag ar i paradiset.. :) Jag ar och besoker Lloyd och Anne, Emmas forladrar.

Min resa hit var skitjobbig. Jag gick upp 4 pa morgonen for att hinna med bussen kvart i 5.

Kommer till flygplatsen dar jag fick vanta 45 min pa flyget..

Landar efter 4 timmar i Perth och Far vanta pa bussen fran halv tio till kl.12 for den var forsenad.
Kommer in till perth och har da rast typ 45 min da man fick ata och ga pa toa..
Sen satt jag pa bussen fran halv 2 till 6 pa kvallen..
Ont i ryggen!!?? JAAA

Lloyd hamtade mig och vi akte hem till dem. Det var en stor middag med massa folk fran hela varlden.
En familj som var dar var pa semester har och hade gjort en husbyte en vecka med nagra som Lloyd och Anne kanner.
Mamman ar fran tyskland och Pappan fransk, dottern bor och studerar i singapore 16 ar. Sonen ar 14 och bor fortfarande hemma men ska studera i tyskland pa en fotbollsskola. Jattetrevliga och snalla. Annika som hon heter ar yoga instruktor pa Bali och skulle ta med mig pa det eftersom jag sjalv ska pa yogaresan innan pa bali.  


Iallafall, De fran Bali har bjudit over mig till dom. Jag aker ju den 19 april till bali sa jag far bo hos dom och se hur de bor.  Det ska verkligen bli jattekul! De bor precis utmed havet och det ska tydligen vara jattefint dar!Spannande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela