Johanna Löfgren

Hej!

Publicerad 2011-04-04 12:03:21 i Allmänt

Jag har inte uppdaterat på mer än två veckor. Har haft fullt upp med formel 1 och vons bday. Har massa roliga bilder som jag nu har suttit i två timmar o laddat upp:) var bara tvungen att kolla igenom min packning för imorgon åker jag till Perth!! Kommer sitta på en buss från Perth till Margaret river i 7 tim!! Emmas föräldrar bor där och jag ska hälsa på dem i två veckor innan jag drar till Bali den 19 april. Just nu är vädret i Melbourne ganska dåligt o det är tydligen kallt för den här tiden. Det går väl ner till kallast 10 grader o då är det kallt. Melbourne är rätt bra på att pendla mellan kallt o varmt. Det kan vara klänningväder ena dagen o nästa jackväder. Dit jag åker nu är det iallafall varmt!! Ligger runt 35 grader varje dag! Jag längtar efter stränder o varma dagar:) ska bli så skönt!! Jo ang. bilderna så måste jag ha min data för att lägga upp så jag kommer antagligen göra det i veckan nu så håll utkik! Mkt roliga och fina bilder. Om texten blir sammanhängande så är det pga att jag skriver från min iphone, vilka problem jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela