Johanna Löfgren

Formel 1 Melbourne

Publicerad 2011-04-07 04:03:58 i Allmänt

Jag fick biljetter av mina tre broder i Fodelsepresent att ga pa formel 1 i Albert park.

Wow!! Det var helt sjukt coolt!

Det har ar stallet dar de sande live ifran till tv


Pa lordagen da det var kval. lyckades vi smyga in pa en annan laktare lite langre bort fran varan. Dar hade vi asbra platser!!




Har sag man nar de kom ut fran depan och forsta kurvan.
Alonso fick snurr dar men gjorde en snygg manover innan det blev en krash.



Har ar min favvo! Vettel



Vi satt aven nara en storbildsskarm sa man kunde hanga med pa tider och sant som hande runt banan


Sa har sag de aldre bilarna ut.


Tidsmaskins bilen var ocksa med



Nu ar det tavlingsdag och vi forsokte att smyga in pa den laktaren vi satt pa igar men nej vakterna kom pa oss! Tusan!
Men jag maste saga att jag ar valdigt nojd med de platserna vi hade anda!! Jag lyckades fa in Nico har med. Slangde ner mitt pass och sa gick hon med in pa det. Fiffigt Johanna, Fiffigt!



Sa har sag min nordiga storebror ut! En skitradio som knappt fanns nagon sandning pa och horlurar! haha





Vi satt pa Webber laktaren vid sista kurvan in mot start och depan.



Efter Loppet fick saklart vi ga in som VIP och traffa alla forare och se bilarna.......



Folk var som galna nar De spruta champagnen!


Japp Vinnaren!


Nico och jag med vara assnygga kepsar!!


Efter loppet sa gar alla ut pa banan! Det var verkligen fullt med folk!

Starten!



Eftersnack




Jag hade verkligen skitkul!! Tack sa mycket Petter, Nicklas och Joakim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela