Johanna Löfgren

En bra vecka!

Publicerad 2010-09-28 23:04:56 i Allmänt



(bilder lånade av Johanna Forsell)

Ja, det är precis vad det är och kommer bli.
Jag gillar att ha massa på G och att ha massa i almenackan!
Denna vecka är en sån och då mår jag bra!
Även att det är mkt på jobbet gör att jag mår bra. Då vet jag att jag kan sysselsätta mig!

Idag har jag åkt runt och satt upp reklam och det är faktikst rätt okej. Åka bil och lyssna på musik, det blir ju liksom en bit att åka. Hann med att kolla in Sofias nya rum idag med. Skitfint blev det! Stort!

Imorgon är det en bra dag också för jag slutar kl 5! Så himla skönt att komma ifrån lite tidigare än kl 9 på kvällen.
Ska försökta att uttnyttja dagen på bästa sätt.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela