Johanna Löfgren

O´boy vilket vackert väder...

Publicerad 2010-10-08 12:27:40 i Allmänt

Jelloooo

Shit har haft fullt upp nu alltså...

Typ jobbat och NÖRDAT NYA TELEN!

Nu håller jag på och packar som fasen! Väntar på lisa för vi ska packa i samma väska:)
As svårt att veta vad man ska ha med sig jämt! Den här gången ska jag packa ner svinlite...

Igår var Jag och Lisa inne i stan för att växla pengar och tog även en fikapaus på Expresso.. Satt och ladda inför resan och snacka massa skit liksom! Sen mötte jag upp Holger för middag, va så himla hungrig så det smaka gott!! Vi satt länge och prata massa, skitkul:)

Nej men NU ska jag verkligen packa ner det sista.. kommer glömma massa!.. haha
Ha det bra i kalla sverige medans jag sitter i en solstol och soooooooolar:)
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela