Johanna Löfgren

Svansen

Publicerad 2010-08-08 23:06:52 i Allmänt

Ja, det är jag.

Idag vaknade jag vid tio och tog bilen bort till Slussen för att ställa den där. Tog på mig träningskläder för att jag skulle gå tillbaks.
Det som händer är att jag äter lite frukost med Jenny tills Johanna dyker upp vid 11 och joinar oss.

Sen har jag varit som en svans efter Johanna hela dagen. Styrt och ställt eftersom de idag flyttade tillbaks hem till Våningen:) haha
Jag har saknat våra bra stunder där! Finns bara bra minnen därifrån:)

Stoffe kom på eftermiddagen med en säng till Jenny så vi hängde med honom och röjde i Johannas BIG CLOSET!!

Sen blev det god mat, BURKKÖTTFÄRSSÅS!! MUMS!!! Nu är jag proppmätt!!

Jag fick tillslut använda mina träningskläder när vi sent tog en powerwalk alla tre J:na Johanna, Johanna och Jenny

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela