Johanna Löfgren

Sunlight

Publicerad 2010-08-06 09:47:00 i Allmänt

Idag blev det en väldigt tidigt morgon för mig.

Kl 07.00 skulle jag befinna mig hemma hos familjen Rask för att fixa iordning dem för bröllop.
Icka fick utsläppt plattat hår med en lätt sminkning.
Sofia fick flätad uppsatt frisyr eftersom hennes klänning skulle synas mer. Hur finns som helst!
Nu gick hon precis och ska åka upp till Stockholm på skansen där bröllpet håller hus. Det kommer nog bli ett väldigt fint bröllop!

Idag blir det träning direkt efter jobbet. Klä om snabbt och in på gymmet barre! Tror om jag har tur så joinar David med. Han har ju blivit min gymkompis nu men han är inte så bra på att pusha, det är mer jag som gör det med honom! haha..
Rygg o mage blir det idag iallfall.

Bilderna är från 2009 när Sofia kom och hälsade på mig på kreta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela