Johanna Löfgren

Planer

Publicerad 2010-08-06 09:56:46 i Allmänt

Imorgon kanske jag följer med min bror ut på sjön med några kompisar.
Bara åka omkring och avsluta i tyreslöt på kvällen. Jag har inte varit ute i skärgården på hela sommaren känns det som. Det känns som om jag bara har jobbat jobbat och åter jobbat.
Jag brukar annars vara ute hos mormor i arkösund och vara mycket i skärgården helt enkelt! Gud vad jag älskar den! Antar att det även blir den sista helgen som man kan åka ut på skön med.. Hösten är ju på ingång. Inge kul alls.. Drar lite efter vämen nu. Typ kreta...

Tjejer är nu på?:)



Som vanligt är bilderna tagna och lånade av Johanna Forsell. Bara för att hon är en så himla bra fotograf!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela