Johanna Löfgren

Negativ energi

Publicerad 2010-08-06 18:17:00 i Allmänt

Nej, det där med att man ska lägga sin energi på det bra och inte på det dåliga är så jäävla svårt!
Jag jobbar som en idiot på det kan jag lova.
Jag har rensat mellan folket i min närhet som inte är värda min tid helt enkelt. MEN det finns de som är svåra att slitas ifrån och jag vet vad som är rätt men hjärtat vill en annan sak.. Då är det verkligen inte lätt.

Det finns en sån person i min närhet nu och jag blir bara så ledsen att jag inte klarar av att slita mig ifrån. Jag trodde jag var tillräckligt stark men icke!
Jag jobbar som sagt på det och jag tror jag har gjort framsteg.. lite iallfall

Ikväll ska jag iallafall dricka sangria och äta gott med mina bästa vänner!!:)


Kommentarer

Postat av: Nicolina

Publicerad 2010-08-06 19:36:34

Det gör du helt rätt i tjejen, det var så jag gjorde för att åtminstone börja må bra igen :) Stora kramen till dig min fina!



Haha! Då blir det nog till att behålla den ;)



Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela