Johanna Löfgren

Mentor

Publicerad 2010-08-05 22:44:03 i Allmänt

Jag tror på det här med mentor.

Man ska ha någon som man kan gå till och rådfråga. Som känner en väldigt väl och kan ge bra råd.

Idag kom jag på att jag faktikst hade en, min bästaste mamma. Hon ger alltid mig kloka råd i svåra tider och vet alltid en väg ut genom de svåra sakerna jag ser som STORA problem men som plötsligt blir små när hon kommer med sina små ord men som betyder så mkt.

Hur jag kom på att det var hon var att jag var där nu ikväll och då hade ett ganska stort problem som jag ser det, jag vet inte vad jag vill med mitt liv.. Ja, jag vet att jag bara är 21 och att jag har hela livet på mig att komma på det men just nu är jag inne i en period där jag inte hittar den lycka som fanns där och den där glöden finns inte rikigt. Jag går alltså bara och drar i samma spår.

Jag vill utomlands! Jag är inte färdig med det än!

Jag har så mycket som jag vill göra och så många ställen som jag vill åka till så jag måste bara bestämma mig för en sak och genomföra den.

Det som är saken nuförtiden är att man blir bortskämd med alla olika alternativ man har, jag kan åka jorden runt men jag tar inte tag i det. VARFÖR?? Jag kan inte svara på det själv.. Jag har bara inte glöden. Jag måste hitta den och sen dra!

Ja nu har jag nått att klura på iallfall. Den 1 jan 2011 känns som en bra start!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela