Johanna Löfgren

Jag vann!!!!

Publicerad 2010-08-10 16:07:05 i Allmänt

Jag är på jobbet, telefonen ringer och det är ett 08 nr. Tänker att nej jag orkar inte, det är säkert någon försäljare, trycker bort så det blir ljudlöst men ångar mig i samma sekund och svarar.
Det var en kille som jobbade på Warner studios Sweden.

Killen - Hej jag heter .... och tänkte fråga om du varit med i en tävling genom Spotify?
Jag- Ja, det stämmer..
Killen- Då får jag lov att säga grattis för du har vunnit!!
Jag- ehh va, vad har jag vunnit?
Killen- Du har vunnit en träff med FLO RIDA!!
Jag- Ehh okej, när?
Killen- Nu på lördag och du får ta med en till.

Då börjar det plötsligt komma upp för mig vad som händer och jag minns tävligen jag var med i och allt!
Haha så jävla fränt!

Johanna och jag åker alltså på Lördag för att gå på the voice och sedan ska vi träffa honom efter konserten!!!



DAMN va kul det kommer bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela