Johanna Löfgren

Drömmer

Publicerad 2010-08-07 15:31:29 i Allmänt

Nu när det har varit så himla trist väder i Sverige så vill jag bara bort igen.
Skulle vilja åka tillbaks till Grekland och säga hej till dem i gerani!  

Jag har varit på kreta två år i rad nu och jobbat som bartender. Det var en händelserik tid.

Jag bodde i en lägenhet en bit bort från jobbet. Det var en etta med kök och uteplats. Havet låg precis utanför så man somnade till vågorna.
Det kom folk och hälsade på mig lite då o då. Några var Tommy  och Annette, Nicolina och även Sofia.

Sofia kom mina två sista veckor då jag tog semester och vi reste runt lite och köpte även en tur till underbara Santorini. Vilken ö!! Helt fantastisk.
Resan dit var dock det värsta jag varit med om, jag är en väldigt känslig person och gillar inte när andra spyr och klarar knappt av att göra det själv. Resan dit tog ca tre timmar och jag var så himla sjösjuk! Har aldrig varit det innan men gud vad jag mådde dåligt. Jag var inte själv om det heller. Det var hur mkt folk som helst som bara spydde som grisar, men aa förutom det var det bra. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela